پیام‌های رسیده در تاریخ سوم فروردین ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 


حادثه سقوط کابین تله سی یژ پیست اسکی دربندسر

امروز ۲فروردین ۱۴۰۰ یکی از کابین های تله سی یژ دربندسر از کابل جدا شد و سقوط کرد

خوشبختانه این کابین فاقد اسکی بازان بود و در فاصله کمی از پیست سقوط کرد

اگر این کابین مسافر داشت یا ۲۰متر زودتر سقوط می کرد فاجعه بزرگ و غیرقابل جبرانی اتفاق می افتاد

لطفا و خواهشا این موضوع رو پیگیری نمایید


سربازان معصومی که اجازه خارج شدن از پادگان را ندارند

سلام، برادرم خدمت آموزش سربازی رو در اول اسفند ماه در پادگان شهید ادیبی مزرن آباد شروع کرده و30 اسفند خدمتشون تموم شده ولی هنوز اجازه خارج شدن از پادگان رو به ایشون نمیدن با توجه به اینکه ایشون متاهل هم هستند هیچ ارفاقی برای ایشان نیست ، در این پادگان حدود 17-18 نفر سرباز مونده که شرایطشون مشابه هم هست و اکثریت متاهل هستند، نه مرخصی عید به ایشان داده شده و نه پایان دوره خورده شده، از شما استدعا  داریم اگر نیاز به بازرسی هست بازرس بفرستید تا تکلیف این چند جوان‌ها مشخص بشه


در مورد بیماری سبورتیک یا قارچ پوستی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تبریک سال نو لطف کنید پیگیری نمایید که آیا درمان قطعی برای این بیماری وجود دارد یا خیر. این مشکل مشکل اکثر جوانان می باشد. لطفا پیگیری نمایید. با تشکر از شما.


نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سلام.توروخدا پیگیری کنید که چرا نتایج آزمون آموزش و پرورش رو نمی دهند.بخدا دارن با سرنوشت جوونا بازی می کنن.به هر جا پیام می دهیم فقط می گویند صبور باشید.اول گفتن تا اخر اسفند اعلام می شه بعد گفتن تا آخر فروردین اعلام می شه بعدم سازمان سنجش می گه استان ها اطلاعات رو دیر به ما دادن!!!بعد داخل کانال فرهنگیان خبر از جذب نیرو و برگزاری آزمون استخدامی  توی اردیبهشت و خرداد امسال میده!!!بعد هر روز از جذب و تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس می گن.شما هنوز یه کار رو به سرانجام نرسونده چرا می رید سراغ کاری دیگه تروخدا شما به داد ما برسید


کنکور1400

سلام وخداقوت هرساله یه تکه ای ازدروس حذف می شد درچند کانال از حذفیاتی  که توسط آموزش پرورش گفتن خبر می دهند چقدر واقعیت دارد تا کی اعلام می شود؟


کارمزد انتقال وجه

با سلام ، وخسته نباشید باتوجه به اینکه بانک های نظامی دربانک سپه ادغام گردیده ولی کماکان ازحساب مشتریان وانتقال وجه به حساب کارمزد کم می شود لطفا دراین مورد رسیدگی وپیگیری گردد. باتشکر.


ارتقا مدرک

با سلام وخدا قوت وتبریک سال جدید ، لطفا درخصوص احتساب شدن ارتقا مدرک تحصیلی دریافت گردیده درحین خدمت کارکنان بازنشسته  نظامی نزاجا درسامانه بازنشستگی تامین اجتماعی هم  رسیدگی وپیگیری بعمل آید.باتشکر.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار