باتوجه به شکایات مردمی و سرگردانی مسافران صورت گرفت؛

لغو مجوز فعالیت یک آژانس مسافرتی در مشهد

معاون گردشگری خراسان رضوی از لغو مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سارینا سفر توس در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف بیدخوری معاون گردشگری خراسان رضوی گفت: براساس رای صادره در هفدهمین جلسه نظارت و رسیدگی به شکایات دفاتر و‌ شرکت‌های خدمات مسافرتی و‌ گردشگری استان در خصوص شکایات متعدد و‌ سرگردانی مسافران در هتل‌های شهر‌های مختلف و عدم پاسخگویی به پیگیری‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی مجوز فعالیت یک شرکت لغو شد.

او افزود: مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سارینا توس به استناد ماده ۲۰ آئین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب ۸۰/۳/۲۷ هیئت‌وزیران و ماده ۴۷ آئین‌نامه مقررات اجرایی_انضباطی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سارینا توس لغو شده است.


بیشتر بخوانید


معاون گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سارینا سفر توس موظف است ضمن جمع‌آوری تابلوی سر در و علائم و هرگونه نام و نشان، از فعالیت درزمینهٔ فعالیت‌های مندرج دربند "ب" ماده یک آئین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی خودداری کند.

یوسف بیدخوری بیان کرد: باتوجه به فعالیت گسترده سایت غیرمجاز این شرکت در حوزه گردشگری اعم از فروش و رزرو تور از مراجع قضائی مشهد درخواست شده است از فعالیت این سایت فاقد مجوز جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.