سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص اعلام نشدن لیست بازیکنان تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اعلام نشدن لیست بازیکنان تیم ملی والیبال اظهار داشت: هیچ مشکلی در خصوص اعلام لیست بازیکنان تیم ملی نداریم و فقط زمان بیشتری به  دستیاران ایرانی آلکنو داده شده است تا با ارائه طرحی، بتوانیم نفرات بیشتری را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم و تیم ملی "ب" والیبال را هم از نفرات دعوت شده اردوی تیم ملی تشکل دهیم. خود آلکنو  تاکید داشت تا تیم ملی والیبال "ب" هم تشکیل شود تا بتوانیم با قدرت‌تر و با در نظر گرفتن همه بازیکنان مستعد تیم ملی اصلی ایران را انتخاب کنیم.

او ادامه داد: تمامی نظرات آلکنو در دست بررسی دستیاران داخلی او است که در نهایت خروجی این بررسی‌ها لیست نهایی تیم ملی خواهد بود. اگر مشکلی نباشد و تایید لازم را از سوی فدراسیون والیبال بگیرم لیست بازیکنان تیم ملی را اعلام خواهم کرد.

خوش خبر گفت: در خصوص لیست تیم ملی ما تمام سخت گیری‌ها و بررسی‌های خودمان را انجام می‌دهیم تا بازیکنانی که لایق حضور در تیم ملی هستند از اردوی تیم ملی جا نمانند. این امر طبیعی است چرا که آلکنو به تازگی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است و بازیکنان ما را از نزدیک ندیده است و با آن ها آشنا نیست. بر همین اساس دستیاران ایرانی او با تمام سخت گیری‌ها بازیکنان را بررسی می‌کنند تا به آلکنو اعلام کنند. شاید با توجه به تفکرات آلکنو نفرات را تغییر دهند، اما  باید این را بگویم که تصمیم نهایی را سرمربی تیم ملی والیبال خواهد گرفت.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص آمدن آلکنو به ایران خاطر نشان کرد: آلکنو  از همان ابتدا قرار بود ۲۲ فروردین ماه به ایران بیاید و طبق برنامه ۲۲ فروردین ماه وارد ایران می‌شود و تمرینات تیم ملی والیبال را زیر نظر می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار