فرمانده انتظامی شیروان از افزایش ۴۷ درصدی کشفیات سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ محمد روهنا گفت : کارکنان انتظامی شهرستان شیروان با تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه روزی موفق به افزایش ۴۷ درصدی کشفیات سرقت در سال ۹۹ نسبت به پارسال شده اند.

او تقویت گشت انتظامی و همکاری مردم را رمز موفقیت در پیشگیری از سرقت برشمرد و افزود: دانش انتظامی از مهمترین رموز موفقیت در اجرای ماموریت محوله در سازمان است که از طریق تجربیات غنی گذشته و تدبیر در صحنه عمل بدست می‌آید.


بیشتر بخوانید 


فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در ادامه با اشاره به رعایت کردن نکات ایمنی در راستای کاهش سرقت، گفت : در سال ۹۹ نسبت به پارسال افزایش ۶۶ درصدی کشفیات سرقت منازل با حضور گسترده گشت‌های فعال و همکاری مردم داشته ایم.

او  همچنین از افزایش کشفیات ۱۱۱ درصدی موتورسیکلت و ۶۴ درصدی اماکن در سال ۹۹ نسبت به پارسال خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه از سرقت در قالب آموزش و هشدار‌های پلیسی بوده که از طریق توزیع بروشور، نصب بنر و آموزش همگانی در سطح مدارس، محلات و مساجد برای شهروندان انجام شده است.

او  در ادامه افزود : مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس اقدامات پیشگیرانه انتظامی از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.