اقامت ۲هزار و ۷۱۰ مسافر نوروزی در لرستان

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۲ هزار و ۷۱۰ نفر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در مراکز اقامتی و هتل‌های این استان اقامت داشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،اسکندر فلاح وند ،معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا و دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقامت مسافران نوروزی فقط در مراکز دارای مجوز و مورد تایید میراث فرهنگی امکان پذیر است.

او افزود: در این راستا تاکنون یک هزار و ۵۲۴ مسافر نوروزی در هتل، ۳۸۴ نفر در اقامگاه‌های بوم گردی، مراکز گردشگری ۷۰ نفر و ۷۳۲ نفر در مهمانپذیر‌های این استان اقامت داشتند.

فلاح وند عنوان کرد: همچنین در این مدت ۳۵۴ مورد بازدید نظارتی از این مراکز در استان انجام شده است.

او با بیان اینکه در روز چهارم فروردین ماه جاری ۶۰۷ نفر در استان اقامت داشتند ادامه داد: از این مجموع ۳۱۵ نفر در هتل، ۱۳۹ نفر در مهمانپذیر و۸۳ نفر در اقامتگاه‌های بوم گردی و مجتمع‌های بین راهی ۷۰ نفر اقامت داشتند.

او اظهار کرد: ۲۶ هتل، ۲ هتل آپارتمان، ۱۱ مهمانپذیر و هفت اقامتگاه بوم گردی با ظرفیت ۲هزار و ۲۸۵ تخت برای اسکان مسافران نوروزی در لرستان تدارک دیده شده است.

او افزود: از این تعداد ۳۸۰ تخت کف خواب است و علاوه بر این پنج مجتمع گردشگری نیز در سطح استان لرستان پذیرای مهمانان نوروزی هستند.

او  با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های ستاد کرونا مسافرت به تمام شهرستان‌های آبی و زرد بلامانع و مسافرت به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع شده است اظهار کرد: در استان لرستان سه شهرستان بروجرد، دورود و پلدختر نارنجی هستند و مسافران نباید به این سه شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.