امام جمعه فهرج گفت: سربازان گمنام، همچون چشم بیدار مواظب توطئه ها هستند و خیانت‌ها را در نطفه خفه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا ملایی، امام جمعه فهرج در خطبه‌های نماز جمعه فهرج گفت: در آستانه نیمه شعبان قرار داریم و هر کس می خواهد منتظر واقعی امام زمان(عج)  و جزء سربازان آن حضرت (عج) باشد، راهش تقوا  است. 

او با اشاره به نامگذاری روز ولادت امام زمان (عج) به روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: سربازان گمنام همچون چشم بیدار مواظب توطئه ها هستند و خیانت‌ها را در نطفه خفه می‌کنند. 

حجت الاسلام آقا ملایی گفت: هر انسانی در هر نقطه از زمین می خواهد انقلابی باشد، باید راه امیرالمومنین حضرت علی (ع ) را ادامه دهد و  انسان انقلابی در هر کاری پیشتاز  است. 

او در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری درباره شعار سال ۱۴۰۰ اشاره  کرد و بیان داشت: رهبری در صحبتی که در ابتدای سال فرمودند: سال ۱۴۰۰ را سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری  کردند. 

امام جمعه فهرج  با بیان اینکه  ۱۰ سال رهبری به اقتصاد  توجه دارند و با توجه به جنگ اقتصادی، عنوان سال ها را به این موضوع اختصاص می دهند، گفت: ایشان در مسئله تولید و حمایت از کالای ایرانی بسیار تاکید دارند  و در سال‌های اخیر سال ۱۳۹۸ را به نام رونق تولید، سال ۱۳۹۹ را به نام جهش تولید و سال ۱۴۰۰  را نیز به نام تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها نامگذاری کردند. 

او  یکی از بزرگ ترین نعمت‌هایی که خداوند به مردم داده است را امامین انقلاب عنوان و بیان کرد: یکی از خلف صالح بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)  مقام عظمای ولایت است که با این ویژگی‌هایی که در وجود این بزرگوار هست حقیقتا یک رهبر الهی هستند. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار