رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

مهلت ۷۲ ساعته به مسافران نوروزی برای ترک شهر‌های قرمز و نارنجی پایان یافت

سرهنگ کهزادی گفت: مهلت ۷۲ ساعته ستاد مقابله با ویروس کرونا به مسافران نوروزی برای ترک شهر‌های قرمز و نارنجی امروز شنبه ۷ فروردین به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ، از پایان مهلت ۷۲ ساعته ستاد مقابله با ویروس کرونا به مسافران نوروزی برای ترک شهر‌های قرمز و نارنجی در امروز شنبه ۷ فروردین خبر داد و گفت: بر این اساس مسافرانی که تاکنون به هر دلیلی موفق به ترک شهر‌های دهلران ، آبدانان و چرداول نشده اند در ازای هر روز تردد در این شهرستان‌ها مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به اینکه طبق گزارش همکاران در این سه شهرستان ، خروج خودرو‌های غیر بومی در یکی دو روز اخیر روند افزایشی داشته است، از مابقی مسافران نوروزی خواست هرچه سریع‌تر از شهر‌های دهلران ، آبدانان و چرداول خروج کنند.

او در ادامه به تدوام محدودیت‌های ترافیکی شبانه از ساعت ۲۱ شب الی ۳ صبح در معابر درونشهری کلیه شهرستان‌های استان بدون توجه به رنگ بندی آن‌ها اشاره کرد و افزود: افرادی که در طول روز به دامن طبیعت می‌روند بایستی به گونه ای برنامه ریزی کنند که قبل از ساعت ۲۱ شب به محل سکونت خود بازگردند تا مشمول جریمه نشوند.

او با اشاره به آخرین ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا استان و رنگ بندی شهرستان‌های استان از نظر شیوع ویروس کرونا ، اظهار کرد: با توجه به تغییر رنگ شهرستان دهلران به قرمز و قرار گرفتن شهرستان چرداول در وضعیت نارنجی، از امروز مقررات منع آمد و شد در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان‌ها تشدید می‌شود.

سرهنگ کهزادی مطرح کرد: پلیس راهور به عنوان مجری قانون ، تابع تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا بوده و به هیچ عنوان در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی خودسرانه عمل نمی‌کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.