فرماندار دهلران:

۷۸ شعبه ثابت و سیار میزبان مردم دهلران برای اخذ رأی است

فرماندار دهلران با بیان اینکه ۷۸ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف این شهرستان برای اخذای آرای مردمی در نظر گرفته شده است، گفت: از آحاد مردم درخواست می‌شود که شرکت در رای‌گیری را به ساعاتت پایانی انتخابات موکول نکنند.

مردم شهید پرور دهلران از اولین درقایق آغاز فرایند رای گیری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در شعب اخذ رای حاضر شدند و بار دیگر حماسه‌ای بزرگ و تماشایی خلق کردند.

فرماندار ویژه دهلران در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در سطح این شهرستان اظهار کرد: مردم در کمال آرامش از اوایل صبح امروز پای صندوق‌های رای حاضر شده و خوشبختانه شاهد حضور باشکوه آحاد مردم این شهرستان در انتخابات هستیم.

لطیف صادقی با بیان اینکه ۷۸ شعبه ثابت و سیار در شهرستان دهلران برای اخذ آرای مردمی در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: از این تعداد ۴۶ شعبه ثابت ۳۲ شعبه سیار است.

وی با دعوت از همه آحاد مردم برای شرکت گسترده در انتخابات، گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان فراهم است.

امام جمعه دهلران نیز با قدردانی از حضور مردم، خاطرنشان کرد: همه ما سرباز ولایت هستیم و حضور در پای صندوق‌های رای یک وظیفه دینی و قانونی است.

حجت الاسلام سید محسن موسوی بیان کرد: مردم استان ایلام و دهلران با حضور باشکوه خود در انتخابات بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.