رحیمی گفت: امسال تکمیل طرح‌های عمرانی و خدماتی استان از جمله آزادراه شیراز_‌اصفهان و همچنین خط دوم آبرسانی به شیراز را تا رسیدن به مرحله بهره‌برداری با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس امروز در دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان حوزه عمرانی استانداری فارس، افزود: طی سال‌های اخیر شاهد انجام فعالیت‌های خوبی در حوزه عمرانی در استان بودیم و پیام رهبر معظم انقلاب در زمینه رشد و جهش در تولید آلومینیوم و فولاد کشور بیانگر گام موفق فارس در افتتاح طرح‌های تولید این کالاهاست.

او، آزادسازی حقابه دریاچه‌ها و افزایش ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب شیراز و صدرا را از دیگر فعالیت‌های موفق در سال ۹۹ دانست و ادامه داد: افتتاح کارخانه نوآوری و پیوستن فارس به باشگاه صادر کنندگان آلومینیوم از مهمترین فعالیت‌هایی است که در حوزه عمرانی انجام شده و توسعه خدمات حمل و نقل هوایی و ریلی نیز گامی موثر در توسعه استان به شمار می‌رود.

استاندار فارس بیان کرد: پارسال هر هفته شاهد افتتاح یک طرح در استان بودیم و امسال نیز تلاش خواهیم کرد که طرح‌های مختلفی را تقدیم مردم این استان کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار