رئیس اداره سلامت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ۹۶۹ بازدید بهداشتی در طرح سلامت نوروزی از ۱۵اسفند‌ماه پارسال تا روز ۷ فروردین ماه امسال در تربت حیدریه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی سعیدی رئیس اداره سلامت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: طرح سلامت نوروزی از ۱۵اسفند‌ماه پارسال آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت و ۲۴ بازرس در قالب ۸ تیم در این طرح حضور دارند.

او افزود: بازرسان بهداشت به‌صورت مستمر در ساعات اداری و غیر اداری بر بهداشت محیط مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، تالارهای پذیرایی، آرامستان‌ها، مراکز اقامتی و جایگاه‌های سوخت نظارت می کنند و پیگیری لازم برای رفع نواقص بهداشتی مشاهده ‌شده را انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید



رئیس اداره سلامت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: در بازدید‌های انجام شده تاکنون ۴۱ مرکز و مکان عمومی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.


سعیدی بیان کرد: از آغاز اجرای این طرح، یک هزار و ۲۴۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته نیز کشف و معدوم‌سازی شده است.


انتهای پیام/ا.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.