اعمال جریمه‌های ۵۰۰ هزار تومانی از امروز در استان قزوین

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به نارنجی شدن دو شهر قزوین و تاکستان از امروز در استان قزوین جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ ابوالفضل قلی پور معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: با توجه به نارنجی شدن دو شهر قزوین و تاکستان از امروز در استان قزوین برای متخلفان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال می‌شود.

سرهنگ قلی پور  اضافه کرد: از نظر ثبت تردد خودرو و رتبه بندی کشوری استان قزوین رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

او گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون ۸ میلیون و ۶۹۱ تردد خودرو در محور‌های مواصلاتی استان وجود داشته است.

سرهنگ قلی پور اضافه کرد: در بحث تصادفات برون شهری، تعداد فوتی‌ها ۵۲ درصد مربوط به پلاک‌های غیر بومی، تصادفات جرحی ۵۸ درصد و تصادفات خسارتی ۶۱ درصد مربوط به پلاک‌های غیر بومی بوده است.

 او اضافه کرد: با توجه به اینکه استان قزوین محور مواصلاتی ۱۱ استان کشور می‌باشد لذا باید برای استان خود تصمیمات جدی در بحث پیشگیری از بیماری کرونا بگیریم و اگر شهر‌های نارنجی استان محدود نشوند قطعا موج سخت‌تر کرونا در پیش رو خواهد بود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به شیوع کرونا در مناطق الموت شرقی و غربی افزود: جهت پیشگیری از شیوع کرونا، تردد خودرو‌های غیربومی به مناطق الموت شرقی و غربی از مسیرهای زرشک، کورانه، حصارخروان، اکبر آباد به الموت شرقی ممنوع است و توصیه می‌شود مسافران با توجه به اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، این مناطق را ترک نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار