استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دل ها، پیام آور صلح، آرامش، حافظ امنیت و سلامت آزادی خواهان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


متن پیام بدین شرح است:

«نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دل ها، پیام آور صلح، آرامش، حافظ امنیت و سلامت آزادی خواهان است که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت کرده است.

در دورانی که بشر دچار فراز و فرود‌ها و بلایای بسیار است، نیاز به ظهور منجی بیش‌تر از گذشته نمایان می‌شود.

امسال نهم فروردین ماه همزمان با ۱۵ شعبان میلاد پر برکت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) به‌عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است، مجاهدت‌های خاموش این سربازان را نباید فراموش کرد.

بیش از سه دهه است که تلاشگران عرصه امنیت با هوشیاری و چشمانی بیدار خدمتی بی‌منت در عین گمنامی به مردم جامعه اسلامی ایران عرضه می‌کنند تا ما در سایه این امنیت بدون دغدغه به زندگی، کار و تلاش بپردازیم.

امروز که من و شما در کشور جمهوری اسلامی ایران با آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم باید به یاد داشته باشیم که انسان‌هایی هستند که با تلاش شبانه‌روزی خواب را از دشمنان گرفته و امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان می‌آورند که باید قدردان این نعمت‌ها باشیم.

وظیفه نظام اسلامی ایجاد امنیت است و بدون امنیت اندیشه‌های فرهنگ‌ساز بارور نمی‌شود، همچنین بدون امنیت سرمایه‌گذاری صورت نمی‌پذیرد، برای رونق اقتصادی در جامعه باید امنیت پایدار برقرار شود.

در یک نگاه مولفه‌هایی هم‌چون امنیت، فرهنگ و اقتصاد همگی با هم پیوندی ناگسستنی دارند و روی یکدیگر تاثیر می‌گذارند؛ زمانی که در جامعه امنیت برقرار شود، اقتصاد پر رونق و زمینه‌های فرهنگ الهی و ایمان نیز فراهم می‌شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت و پایداری، میلاد فرخنده مصلح بشریت را به تمام مسلمانان به‌ویژه مردم شریف و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال توفیقات فراوان را برای سربازان گمنام امام زمان (عج) مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار