رئیس فدراسیون کاراته ایران در جلسه آنلاین با رئیس فدراسیون جهانی گزارش کاملی را از فعالیت‌های کاراته ایران طی ماه‌های گذشته ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، چهارمین جلسه آنلاین فدراسیون آسیا و اقیانوسیه با حضور اسپینوز، رئیس فدراسیون جهانی کاراته امروز به صورت وبینار برگزار شد.

در این جلسه اسپینوز در خصوص شرایط برگزاری مسابقات المپیک و عدم حضور تماشاچی نکاتی را متذکر شد و گفت: تمامی اخبار مهم مربوط به المپیک از طریق سایت فدراسیون جهانی اطلاع رسانی خواهند شد.

اسپینوز در ادامه در خصوص کسب سهمیه المپیک در لیگ جهانی لیسبون نکاتی را یادآور شد و با اشاره به برگزاری بازی‌های جهانی در سال ۲۰۲۲ عنوان کرد: طی روز‌های آتی علاوه بر انتشار پیش نویس تقویم ورزشی سال ۲۰۲۲، نحوه گزینش جهت حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ نیز اعلام خواهد شد.

در این نشست رئیس فدراسیون آسیا که ریاست فدراسیون کاراته امارات را نیز بر عهده دارد با تشریح نحوه برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱، گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری این رقابت ها، ارائه کرد.

در ادامه رئیس فدراسیون جهانی اعلام کرد با توجه به مذاکرات صورت گرفته با مقامات ورزش فرانسه، برگزاری آخرین مرحله از مسابقات گزینشی که قرار است به میزبانی پاریس برگزار شوند، قطعی خواهد بود.

طباطبایی نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در فدراسیون کاراته کشورمان و همچنین برنامه‌های آتی این مجموعه ارائه کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار