استاندارکرمان در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: مجاهدت مومنانه و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت ستودنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن پیام علی زینی وند به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع از حقوق مستضعفان و اجرای عدالت در اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جایگاه ویژه‌ای دارد.

سالروز میلاد مسعود و خجسته یگانه منجی عالم بشریت، حضرت، ولی عصر (عج)، که ظهورش را به انتظار نشسته ایم تا زمین از رایحه محمدی او از صلح و عدالت لبریز گردد به نام "سربازان گمنام امام زمان (عج)"نام گذاری شده است.

عنوانی که به حق شایسته این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وزارت اطلاعات، جایگاه کلیدی، راهبردی و حیاتی در حفاظت و صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی دارد و زنده نگه داشتن مجاهدت‌های خالصانه نیرو‌های آگاه، هوشیار و سلحشور آن که بی نام و نشان و گمنام در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه فعالیت می‌کنند وظیفه همگانی و قدرشناسی از نقش سترگ آن‌ها است.

دلاورانی که مسلما امنیت و آرامش کشور مدیون تلاش‌های مدبرانه و به خطر افتادن امنیت آن‌ها بوده و لازمه تحقق شعار "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" حضور هوشمندانه و مقتدرانه آن‌ها در تامین امنیت در ابعاد مختلف است و مجاهدت مومنانه و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت ستودنی است.

 اینجانب فرخنده سالروز ولادت باسعادت امام عصر، مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف ایران اسلامی به خصوص مردم نجیب استان کرمان و جان برکفان و غیورمردان وزارت اطلاعات، به ویژه همکاران اداره کل اطلاعات در استان پهناور کرمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، یاد و خاطره شهدای امنیت را گرامی داشته و از درگاه پروردگار عدالت گستر، تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج) و سرفرازی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت دارم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار