رئیس سازمان پدافند غیرعامل در برنامه بهارانه انتقاد وارد شده به خودش درباره قطعی اینترنت را رد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور؛ مهمان برنامه بهارانه در شبکه خبر بود. او در این برنامه درباره مسائل مختلف زندگی شخصی و کاری خودش صحبت کرد.

سردار جلالی در پاسخ به سوال مجری درباره شبکه ملی اطلاعات و نقد منتقدین درباره قطع اینترنت بین المللی گفت: " رویکرد ما استفاده حداکثری از قابلیت‌های فضای مجازی بوده و باید مراقب آسیب‌ها و مشکلات موجود در این فضا هم باشیم. " او ضمن رد این نقد در ادامه صحبت‌هایش بیان کرد:" در طرح شبکه ملی اطلاعات هم ما قصدی برای قطع کردن اینترنت نداریم. ما در داخل کشور سرعت حداکثری، در مناطق مرزی سرعت حداقلی و در داخل، دیتا سنتر‌های داخلی خدمات ارائه می‌دهند که این خدمات با بهترین کیفیت و حداقل هزینه در خدمت مردم قرار خواهد گرفت. "


بیشتر بخوانید


در ادامه ویدئوی این گفت‌وگو را مشاهده می‌کنید:

گفتنی است؛ شبکه ملی اطلاعات، شبکه پروژه‌ای برای توسعه شبکه زیرساخت امن و پایدار ملی در کشور است. این شبکه با نام‌های دیگری مانند اینترنت ملی، اینترنت ملی ایران و شبکه ملی اینترنت نیز شناخته می‌شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز گمنام
۲۲:۲۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
با سلام خدمت رهبر فرمانده بزرگ وخدمت. سردارجلالی سال نو وعیدرا به همه عزیزان تبریک وارزو بهترینها را در کنارعزیزان از پروردگارمهربان بخشند از کرامت الهی که شامل همه بندها وزیران که دست به دعا عبادت هستند نورانی باشندوسالی پربرکت در کنار خانواده باشند خداوند به ان دسته عزیزان که بابت کرونا ابن سیروس خطرناک سیاه پوش شدند ما را هم در غم خودشان شریک بدارند بطلب بخشش اگر از صویه ما.کم کاری بود زما سخت در تلاش هستیم تیم شبانه روزی مشغول.کار وهمه شما را دوست دارم وهر کجا باشی دور هر نقطه. باشی من همه را دوست دارم .هتا یک نفر هم مرا دوست دارد .بس است.وارزو روزهای خوبی را برای عزیزان ارزو میکنم موفق باشید گمنام
آخرین اخبار