امام جمعه یزد با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: وصیت نامه شهدا نقشه راه موفقیت انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امشب در دیدار با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هدف از خلقت انسان رسیدن به قرب الهی است،گفت : اعتقاد ما این است که در صراط الهی و صراط مستقیم انشاالله قرار گرفتیم و باید این مسیر را ادامه دهیم.

او با اشاره با اینکه همه کار‌های ما الان باید با هدف خدمت به بندگان خدا و با هدف رضای الهی باشد تصریح کرد: هر کسی در این انقلاب برای غیر از خدا کار کند قطعا جز خسران چیزی نمی‌بیند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: کسانی می‌توانند به جایگاه هستی مطلق که همان قرب الهی است برسند که تنها رضای خدا را مد نظر خود قرار دهند و قطعا در این زمینه می‌توانند به موفقیت دست پیدا کنند.

آیت الله ناصری یزدی بابیان اینکه امام خمینی (ره) این مسیر را به درستی برای ما تبیین کردند و رهبر معظم انقلاب در حفظ آن تلاش بسیاری کرده‌اند، گفت: موضوع بسیار مهمی که باید به آن توجه کنیم، پیروی از سیره شهدا است.

امام جمعه یزد وصیت نامه شهدا را نقشه راه موفقیت انقلاب دانست و تصریح کرد: این موضوع به صورت بسیار ویژه مورد توجه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده و باید در تمام کارهایمان به آن توجه داشته باشیم.

او بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: دفاع مقدس دانشگاهی سراسر درس و عبرت برای جامعه ماست و باید این نکات ارزشمند را به نسل جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.