مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از انجام هزارو ۹۵۰ مورد بازدید و نظارت از مجموعه‌های گردشگری استان اصفهان تا پایان هفته اول نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  فریدون اله‌یاری مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا و همچنین ستاد اجرائی خدمات سفر استان، اقامت گردشگران در نوروز فقط در اماکن اقامتی تحت نظارت این اداره کل انجام می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان افزود: با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده در دبیرخانه ستاد اجرائی خدمات سفر استان، امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، نظارت بر واحد‌های اقامتی استان به‌صورت متمرکز در راستای بررسی ارائه خدمات بهینه به گردشگران از یک‌سو و بررسی چگونگی اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی توسط واحد‌های اقامتی انجام می‌شود.

او ادامه داد: در  هفته اول نوروز ۱۴۰۰ براساس برنامه ریزی‌های به‌عمل آمده تعداد ۱۹۵۰ مورد بازرسی و نظارت به‌صورت تلفیقی با هماهنگی کمیته‌های مختلف ستاد سفر استان انجام شده است.

اله‌یاری گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده تا کنون، ۴۲ مجموعه گردشگری استان در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشویق و ۸۳ مجموعه نیز تذکر و اخطار در خصوص لزوم رعایت بهینه دستورالعمل‌های بهداشتی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.