محمدعلی طالبی گفت: کنگره ملی شهدا، آغازی برای تحول و خدمت رسانی بیشتر در عرصه‌های مختلف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، طالبی، استاندار یزد در اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، گفت: دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی به برکت خون شهداست، شهدایی که سیره و منش سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را الگو قرار دادند و در راه دفاع از این مرز و بوم جان خود را فدا کردند.

او خاطرنشان کرد: قیام کربلا و حماسه عاشور برای همیشه تاریخ، مسیر روشن انقلاب اسلامی است. ما شهادت را از قیام و مکتب امام حسین (ع) آموختیم و فرهنگ شهادت سینه به سینه منتقل می‌شود.

طالبی گفت: خرسندیم که زاده دیاری هستیم که در انقلاب و جنگ و دیگر بزنگاه‌های حساس، سهم خود را در یاری حق و حقیقت ایفا کرده و مهر تائید آن وجود چهار هزار شهید است که امروز به افتخارشان گردهم آمده ایم.

استاندار یزد افزود: شهیدان هر یک به تنهایی چراغ هدایت نظام هستند و به جانفشانی آنان و صبر و بردباری خانواده هایشان ادای احترام می‌کنیم.

طالبی گفت: برگزاری کنگره ملی شهدا ادای دینی کوچک به شهدا و خانواده‌های شهداست تا این کنگره با مختصاتی بی نظیر در پاسداشت شهیدان برگزار شود.

استاندار یزد با قدردانی از همه دستگاهها، نهاد‌ها و خیران افزود: این کنگره را از شعار زدگی به دور داشتیم و مسیر خدمت به مردم را برگزیدیم که همان مسیر شهداست.

محمدعلی طالبی افزود: تقویت همدلی‌ها از دیگر دستاورد‌های کنگره ملی شهدای استان یزد بود که فارق از همه رنگ‌ها و سلایق، کمر همت به خدمت بسته ایم و امیدواریم این راه همچنان ادامه یابد تا آینده‌ای بهتر را برای استان یزد رقم بزنیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: امروز پایان کنگره نیست، این کنگره می‌تواند آغازی باشد برای تحول و خدمت رسانی بیشتر. اگر بخواهیم و اراده مان بر دستاورد‌های عظیم آن باشد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.