فرمانده کل سپاه در یزد:

امروز برای غلبه بر دشمنان کاملا آماده ایم/ ترکیب ایمان و قدرت سلاح از ملت ایران یک هویت شکست ناپذیر ساخته است

سرلشکر سلامی گفت: امروز به مدد قدرت ملت ایران، جنگ برای ملت ایران یک کابوس نیست بلکه عرصه شکست دشمن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در در اجلاسیه پایانی چهار هزار شهید استان یزد گفت: آنچه ملت ایران در سالهای تحریم به دست آورده در تاریخ هیچ ملتی نمی توان مشاهده کرد و استقامت ملت ایران در چند سال اخیر تحریم یک معجزه بوده است.

فرمانده کل سپاه افزود: ما امروز به (احدی الحسنیین) رسیده ایم  و اگر دشمن تحریمها را بردارد ما به پیروزی رسیده ایم و اگر هم بر ندارد، ما پیروزیم.

او ادامه داد: انقلاب ما و رهبر ما کار را برای دشمن به جایی رسانده اند که سرنوشت ملت ایران مستقل از اراده دشمن شده است، دشمن می داند که هرچه فشار را بیشتر کند، ملت به جلوتر می آید، ما در حال کاهش فشار تحریم هستیم و توانسته ایم بر ظلم تحریم غلبه کنیم.

سردار سلامی تصریح کرد: اگر دشمن تحریم را برندارد، ما کشور را می سازیم و به خودکفایی مطلق و استقلال می رسیم،ما پرچممان را برافراشته و ملتی مستقل از اراده قدرت های جهانی می شویم.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: ملت ایران از میدان تاثیرگذاری دشمن رها شده است.

سلامی ادامه داد: مقاومت ملت ایران مقاومتی منفعلانه نیست که تنها بایستد و فشارهای دشمن را تحمل کند، بلکه این ایستادگی پویا بوده و ضمن حرکت به سمت پیشرفت در برابر دسیسه های دشمن نیز مقاومت می کند. همان گونه که تا کنون نیز ملت ایران با پیشرفت های عظیمی که داشته در برابر دشمن ایستاده و خط بطلانی بر آرزوها و دسیسه های دشمن کشانده است.

فرمانده کل سپاه افزود: شهدا نشان دادند که سرزمین ایران برای دشمنان سرزمین ناکامی ها، شگفتی ها، قتلگاه متجاوزان و البته مقاومت است و ایران امروز سرزمین حیات و سرافرازی است.

سردار سلامی با اشاره به علمای والا مقام و شهدای شاخص یزد از آیت الله صدوقی و آیت الله مصباح یزدی تا سردار جعفری و شهدای والامقام، یزد را دار فقه و عبادت و علم دانست و با عنایت به مردم سختکوش و پرتلاش، یزد را سرزمین صنعت و پیشرفت بیان کرد.

این مقام عالی رتبه نظامی استقامت مردم یزد که از دهم فروردین سال ۱۳۵۷ آغاز شده و تا به امروز باقی مانده را منشا قدرت و حرکت دانست و افزود: مگر می شود با داشتن چهار هزار شهید دستاورد این خون های ریخته شده به دست دشمنان بیفتد.

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
خداوند شما رو حفظ کنه که هر وقت شما رو میبینیم اقتدار ایران رو مشاهده می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
قدرت فقط قدرت نظامی نیست. امروزه قدرت اقتصادی هست که مهم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
شما راست میگین نگذارین ایرانو به چین بفروشند.
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
وطن فروش کسانی هستند که هر روز با دستمال وارد کاخ سیاه آمریکا می شوند ، برای آنها جاسوسی می کنند ، تروریست های آمریکایی را تشویق به حمله به ایران می کنند و هر روز تلاش می کنند که آمریکا فشار اقتصادی خود را بر ایران زیادتر کند ، توافق با چین هیچ خطری برای ایران نداردو شما هم نگران ایران نیستید و خودتان بهتر می دانید که کجایتان می سوزد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
ما که دیگه بریده ایم.نمیدونم از کدوم قدرت و ایمان حرف میزنی برادر