صدور بیش از هزار پروانه تولید انفرادی صنایع دستی در زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی گفت: پارسال هزار و ۲۵۷ فقره پروانه تولید انفرادی و ۱۵ فقره پروانه تولید کارگاهی صنایع‌دستی در زنجان صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری زنجان گفت: تعداد هزار و  ۲۵۷ فقره پروانه تولید انفرادی و ۱۵ فقره پروانه تولید کارگاهی صنایع‌دستی برای متقاضیانی که دارای تخصص، تجربه و آشنایی به فرایند تولید و توانایی ساخت محصول در یکی از رشته‌های صنایع‌دستی بوده‌اند صادر شده است.

او با بیان اینکه این مجوز‌ها بیانگر نوع، ظرفیت تولید و سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای یک‌رشته در مکانی معین است، افزود: افرادی که مجوز پروانه تولید انفرادی دریافت می‌کنند به شکل مستمر و مداوم در رشته مورد تقاضای خود فعالیت و تولید خواهند داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان ادامه داد: متقاضیان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در حوزه ­های صنایع دستی و کسب مهارت‌های اولیه تحت نظر این اداره کل، موفق به دریافت این مجوز‌ها می‌شوند.

او با بیان اینکه ۵۵ رشته صنایع‌دستی در استان زنجان وجود دارد، گفت: علاقمندان می توانند با کسب مهارت های لازم در رشته مورد علاقه خود وارد فضای کسب و کار شوند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.