توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی میان نیازمندان هفتکل

مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت هفتکل از توزیع ۱۲۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی با همکاری ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره) میان نیازمندان خبر داد.

حجت الاسلام محسن کلاه کج مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت هفتکل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه، ۱۲۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش همدلی با همکاری ستاد فرمان حضرت امام خمینی (ره)و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی میان نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

او با بیان اینکه این بسته‌ها شامل روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه، لوبیا و ... بودند که بین خانوار‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شدند، افزود: همچنین مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزارتومان شیرخشک میان نوزادان خانواده‌های محروم توزیع شد.

حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به خرید و توزیع یک عدد آبگرمکن و فرش ۱۲ متری و خرید ۲ در برای خانه خانواده محروم اظهار داشت: ۲ راس گوسفند نیز ذبح شده وگوشت آن بین محرومان  شهرستان هفتکل تقسیم شد.

مسئول گروه جهادی مدافعان ولایت هفتکل با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ عدد نان نیز میان خانواده‌های محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شد، تصریح کرد: در ایام عید نوروز  بسته‌های غذایی و همچنین لباس، کیف، کفش نو و دست دوم و بسته‌های فرهنگی شامل کتاب‌های داستان، اسباب‌بازی و... به خانواده‌های نیازمند و فرزندان آن‌ها تحویل داده شد.

او در پایان بیان داشت: خیران و موسسه‌های خیریه می‌توانند به منظور ارایه خدمات بهتر و بیشتر به نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا کمک‌های خود را به شماره کارت ٥٨٩٤٦٣١٥٤٢٤٦٦١٨٠ واریز کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.