بسته‌های معیشتی هدیه از جنس مهربانی تقدیم به نیازمندان رامهرمز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز از اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان شهرستان در پنجمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ فاضل عارف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه و در روز‌های پایانی سال ۹۹، مرحله پنجم رزمایش کمک‌های مومنانه با توزیع ارزق و البسه بین نیازمندان شهرستان به همت جهادگران بسیج سازندگی سپاه برگزار شد.

او هدف از برگزاری این رزمایش و توزیع بسته‌های معیشتی را کمک به معیشت مردم و اقشار کم برخوردار عنوان کرد و افزود: برای تهیه این بسته‌ها به تعداد ۴۰۰ سری، ۱۲۰ میلیون تومان با همکاری بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) هزیه شده است.

سرهنگ عارف محتویات ان بسته‌ها را یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، مرغ، روغن، رب گوجه، ماکارونی و لوبیا عنوان کرد و بیان داشت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه رامهرمز و گروه‌های جهادی برای توزیع این تعداد بسته بین نیازمندان همکاری کردند، همچنین با همیاری مرکز نیکوکاری و جهادی شهید قاسم سلیمانی و گروه جهادی فداییان زینب (س) ۱۰۰ دست لباس نو و ۱۰۰ جفت کفش تهیه به افراد مستمند اهدا شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار