معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان ورودی مناطق گردشگری مسدود می‌شود و تردد خودرو‌ها در روز ۱۳ فروردین ماه (روز طبیعت) از درب منازل ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  احمد گودرزیان فرماندار بروجرد  روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، افزود: تردد از درب منازل در روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) ممنوع است.

او اظهار داشت: با بررسی اقدامات انجام شده و روند پیشگیری بیماری کرونا در چند روز گذشته تردد کلیه خودرو‌ها از درب منازل در روز سیزدهم فروردین ممنوع بوده و درصورت مشاهده، خودرو توسط پلیس راهور اعمال جریمه و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

فرماندار بروجرد گفت: کلیه ورودی‌های منطقه گردشگری گلدشت و ونایی در روز سیزدهم فروردین مسدود و برق صنوفی که از ساعت ۱۹ به بعد به صورت غیر مجاز مبادرت به فعالیت در واحد خود نمایند قطع خواهد شد.

گودرزیان افزود: اطلاع رسانی هشدار‌ها و محدودیت‌های اعلام شده از طرف ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان توسط رادیو بروجرد و رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها انجام خواهد شد.

او بیان کرد: دورهمی و تجمعات و حضور در بوستان‌ها و فضای سبز در روز سیزدهم (روز طبیعت) طبق دستورالعمل کشوری ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ممنوع است.

فرماندار بروجرد اظهار داشت: فعالیت فروشگاه‌های موبایل (فقط فروشگاه‌های تعمیرات سخت افزاری) به صورت شیفت بندی محدود از طرف اتحادیه مذبور می‌باشد و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و گل فروشی‌ها کمافی السابق تعطیل می‌باشند. فرماندار بروجرد گفت: تردد شبانه کلیه خودرو‌ها (بومی و غیر بومی) از ساعت ۱۰ شب تا سه صبح ممنوع و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان صادر می‌شود.

گودرزیان افزود: تردد کلیه خودرو‌های غیر بومی در سطح شهر ممنوع و اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای متخلفان صادر خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.