فرماندار شهرستان گچساران از روند افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان هشدار داد و گفت: برای مهار و کنترل کرونا در این شهرستان به همکاری مردم و رعایت دستور العملهای بهداشتی نیاز است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، علیرضا اتابک فرماندار شهرستان گچساران گفت: با وجود محدودیت‌های اعمال شده آمار ابتلا به کرونا در این شهرستان روز به روز به شدت در حال افزایش است و باید در این خصوص تدابیر اثرگذار و بازدارنده ایی اندیشیده شود.

علیرضا اتابک افزود: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان گچساران و همجواری با استان خوزستان متاسفانه این شهرستان در حال وارد شدن به پیک خطرناک این بیماری است.

اتابک از افزایش دریافت تست کرونا در شهرستان گچساران خبر داد و گفت: از ابتدای فروردین ماه تاکنون یک هزار و ۷۰۰ مورد تست کرونا از افراد مشکوک و مبتلا به کرونا در گچساران دریافت شده که از این تعداد نمونه آزمایش ۲۳۹ نفر مثبت بوده است.

او با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۲ هزار و ۹۳ مورد تست PCR و رپیدنت از افراد مبتلا و مشکوک به کرونا در شهرستان گچساران دریافت شده بیان کرد: در این مدت پنج هزار و ۲۷۲ بیمار مبتلا به کرونا قطعی در این شهرستان شناسایی و ۹۳ نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

فرماندار گچساران به طرح محله محور شهید سلیمانی هم اشاره کرد و افزود: در مرحله دوم این طرح که از ۲۰ اسفند سال گذشته در گچساران شروع شد هفت هزا رو ۹۲۰ مورد تست با کیت‌های تشخیص سریع کرونا در مراکز بهداشتی- درمانی تشخیص کرونا شهرستان انجام شد که ۷۳۴ مورد مثبت بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.