بخشدار مرکزی ایذه گفت: برای جلوگیری از شیوع کرونا در این شهرستان، از برگزاری هفت مراسم عزا و عروسی در این بخش جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن‌قلی سبزعلی زاده بخشدار مرکزی ایذه   گفت: شرکت کنندگان در مراسم عروسی و عزا بیشترین آمار کرونایی‌های ایذه را تشکیل می‌دهند و طبق مصوبه ستاد کرونا، جلوگیری از برگزاری آنها باید در اولویت قرار گیرد و برای جلوگیری از شیوع کرونا در این شهرستان، از برگزاری هفت مراسم عزا و عروسی در این بخش جلوگیری به عمل آمد.

او با بیان اینکه از خانواده‌هایی که در این رابطه همکاری داشتند تشکر می‌شود، افزود: برخی از مردم نسبت به مصوبه‌های ستاد کرونا کم توجه اند.

سبزعلی زاده تصریح کرد: هرکاری انجام می‌شود در راستای حفظ سلامت مردم است و از مردم نیز تقاضا داریم شرایط حاد شهرستان را درک کنند و با مسوولان همکاری لازم را داشته باشند و یک جشن ازدواج در یکی از روستا‌های ایذه بدون توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزار شد که این مراسم با حکم قضائی از سوی نیروی انتظامی پایان یافت، برای بانیان یک مراسم تشییع نیز پرونده قضایی تشکیل شده‌است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.