مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: محرومیت زدایی از روستا‌ها و تولید مسکن از اولویت‌های مهم این نهاد در راستای تحقق شعار سال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خواجه‌ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت:  تولید مسکن، رفع محرومیت از مناطق روستایی و اصلاح برخی قوانین برای رسیدن به رونق اقتصادی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب که امسال را سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی نامیدند ضروری است.

او با بیان اینکه نامگذاری امسال با عنوان "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زادیی‌ها" از سوی رهبر معظم انقلاب، گامی برای توسعه و جهش تولید است، افزود: حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و رفع موانع، نیازمند تلاش، همفکری و برنامه عملی است که باید با تلاش و همت همه دستگاه‌ها تحقق یابد.

این مسئول  بابیان اینکه امسال یکی از اولویت‌های مهم این نهاد انقلابی، تامین و تولید مسکن است، گفت: تأمین مسکن گامی مهم در دست‌یابی به توسعه پایدار بوده که در حال حاضر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد به‌طوری که در راستای سیاست‌ها و راهبرد‌های توسعه‌ای مسکن کشور گام برداشته و مطابق با رویکرد‌های و راهبرد‌های حمایتی از اقشار ضعیف جامعه حرکت کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: استان زنجان در زمینه اجرای طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی، تثبیت جمعیت روستایی و ایجاد اشتغال پایدار، اجرای طرح‌های هادی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و شهری گام‌های ویژه‌ای برداشته و همواره با ارزش‌آفرینی و داشتن فکری نو و دانش‌محور با گرایش فنی و مهندسی توانسته پتانسیل و ظرفیت‌های جدیدی را برای توسعه استان زنجان ایجاد کند.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه تأمین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری از طریق تولید و احداث واحد‌های مسکونی با فراهم کردن مشارکت و همکاری مردم، خیران یا اخذ تسهیلات بانکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و انقلابی گونه و با بهره‌گیری از حداقل امکانات خدمات بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف عمرانی به کشور ارائه کرده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.