آتش‌سوزی در دیّر بار دیگر سر برآورد

فرماندار دیّر گفت: آتش‌سوزی که دو روز گذشته، ارتفاعات کردلان در این شهرستان درگیر آتش سوزی شده بود بار دیگر شعله ور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  کریم علی حسنی  فرماندار دیر با اشاره به اینکه آتش سوزی مراتع شهرستان دشتی از سه شنبه شب وارد منطقه جاشک آبدان واقع در حوزه استحفاظی این شهرستان شده است، عنوان کرد: در همین راستا با فراخوان داده شده بلافاصله چهار تیم ۱۵ نفره شامل نیرو‌های منابع طبیعی، هلال احمر، بسیج و نیرو‌های مردمی از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز آماده عملیات شدند.

او ادامه داد: همچنین با هماهنگی انجام شده با مدیر کل منابع طبیعی استان بوشهر از توان نیرو‌های منابع طبیعی برخی شهرستان‌های استان که برای خاموش کردن آتش منطقه دشتی حضور داشتند نیز کمک گرفته شد.

فرماندار دیّر افزود: امید می‌رود با همکاری و هم گرایی خوبی که بین نیرو‌ها وجود دارد عملیات خاموش کردن آتش با موفقیت به پایان برسد.


بیشتر بخوانید


فرماندار دیّر از مردم شهرستان و دوستداران منابع طبیعی که مایل به کمک رسانی هستند خواست برای هرگونه همکاری با منابع طبیعی شهرستان در خصوص نحوه، زمان و منطقه فعالیت و در قالب یکی از تیم‌ها هماهنگی لازم را انجام دهند.

در آتش‌سوزی دیروز هم گستره آتش در حال پیشروی به سوی شهرستان دیّر و کوه نمک بود که کنترل شد اما چند ساعت بعد دوباره شعله‌ور شده است.

آتش سوزی مهار شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: آتش در ارتفاعات کردلان منطقه تنگ شور شهرستان دشتی و منطقه جاشک آبدان شهرستان دیر عصر چهارشنبه مهار شد.

جهانگیر دهقانی عنوان کرد: با وجود مهار آتش اما نیروهای محلی و یگان حفاظت همچنان در منطقه حضور دارند تا در صورت شعله ور شدن دوباره آتش در مناطق یاد شده اقدام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.