فرماندار شهرستان مهاباد در پیامی مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

دوازدهم فروردین ۱۳۵۸، روز تحقق عصاره تلاش‌های تاریخی ملت ایران در دستیابی به آرزو‌های دیرین و یکی از تأثیرگذار‌ترین روز‌های تاریخ اسلام و ایران است.

در این روز، پیروزی جمهوری اسلامی ایران با رأی حداکثری امت همیشه در صحنه، به رهبری امام خمینی (ره)، مُهر تأیید و تأکید گرفت.

در روز دوازدهم فروردین ۱۳۵۸، امید و خون تازه‌ای در رگ‌های خشکیده ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان جاری شد و مردم جهان را به اندیشه‌ای نوین و تأثیرگذار برای ساختن جامعه‌ای نو و اسلامی دلگرم و امیدوار کرد و به تمامی مردم آزاده جهان و به ویژه مسلمانان ثابت شد که آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص)، پشتوانه و رهایی بخش جهانیان است.

اینجانب، با تبریک این عید و یوم الله بزرگ به عموم ملت، شجاع و همیشه در صحنه ایران و به خصوص مردم شریف شهرستان مهاباد، موفقیت همگان را در راستای آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.