معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، ۱۲ فروردین را روز پاسداشت جمهوریت در نظام اسلامی است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، ۱۲ فروردین را روز پاسداشت جمهوریت در نظام اسلامی دانست و گفت : مهمترین پیام همه پرسی سال۵۸که موجب تثبیت نظام جمهوری اسلامی شد اهمیت خواست و اراده مردم در تعیین سرنوشت کشور است و با گذشت۴۲سال همچنان نظام اسلامی تکیه بر آرای مردم دارد.

او گفت : مبتنی بودن حاکمیت بر اراده و خواست مردم یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است و جمهوریت در کنار اسلامیت ۲ رکن اصیل و ارزشمند در اداره امور کشور هستند.

او با اشاره به تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر اهمیت خواست و عقیده مردم در تعیین سرنوشت کشور، افزود: برپایه اندیشه‌های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی بود که همه پرسی با شکوه سال ۱۳۵۸ برگزار شد و رای قاطع ۹۸ درصدی مردم موجب تثبیت نظام اسلامی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه اهمیت نقش رای و اراده مردم در بیانات رهبر معظم انقلاب را در بیانات نوروزی ایشان مورد اشاره قرار داد و افزود: ایشان در جمع مردم تبریز، انتخابات و مشارکت مردم را یک امکان و ذخیره مهم دانستند و همواره بر نقش و حضور پر شور مردم تاکید داشته اند.

خوش اقبال با بیان اینکه " رای مردم تعیین کننده بالاترین سطوح در نظام اسلامی است" ادامه داد: نباید گذاشت که از عیار و ارزش رای مردم و انتخابات با یاس پراکنی و امواج مخرب کاسته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه انتخابات را تضمین کننده جمهوریت نظام دانست و گفت: هر اندازه که مشارکت مردم در انتخابات پرشور باشد، نظام اسلامی و منتخب ملت پشتوانه‌ای اقتدارآفرین برای پیشبرد امور خواهند داشت.

او با اشاره به اهمیت انتخابات خرداد ماه گفت: هر چه زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در این انتخابات فراهم شود بنیان جمهوریت نظام و جایگاهی که در سال ۱۳۵۸ توسط رای مردم بنا نهاده شد، مستحکم‌تر می‌شود.

خوش اقبال، احترام به خواست مردم را تاکید مداوم امام راحل و رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: تجربه نشان داده هر چه فضا برای حضور و مشارکت مردم فراهم‌تر باشد اقتدار و امنیت کشور بیشتر می‌شود از این رو نباید منافع ملی را فدای خواسته‌های جناحی و گروهی کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه انتخابات را راهگشای پرفایده برای تجدید قوا، تقویت برنامه‌ها و احیای امید مردم دانست و افزود: قدرت رای مردم می‌تواند معضلات اساسی و پیچیده را گره گشایی کند از این رو همه دلسوزان و علاقمندان به جمهوریت و اسلامیت نظام باید برای پر شور شدن انتخابات پیش رو تلاش کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.