رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن وتجارت کردستان گفت:با انجام بازرسی ازواحد‌های صنفی وغیرصنفی استان یک هزار و ۲۳موردتخلف احرازشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزاد سردارزاده با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ از ۱۵ بهمن سال گذشته در استان آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد،گفت: از ۱۵ بهمن سال ۱۳۹۹ تا ۱۰ فروردین سال جاری ۱۶ هزار و ۵۵ مورد بازرسی توسط بازرسان این سازمان در سطح بازار استان انجام شده است.

او با بیان اینکه در نتیجه این بازرسی‌ها یک هزار و ۲۳ مورد تخلف کشف و ضبط و در قالب ۸۷۶ پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد، افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده از تخلفات صنفی در استان طی این مدت ۲۱ میلیارد و ۸۳۲ میلیون و ۷۴۸ هزار ریال بوده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: علاوه بر این بازرسی ها، در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۵۵۷ مورد گشت مشترک هم با حضور بازرسان تعزیرات، اماکن، دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری و اتحادیه‌ها انجام شد.

سردارزاده بیان کرد: شماره تلفن ۱۲۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی را از جمله عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب و گرانفروشی را از طریق این سامانه اعلام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.