استاندار اردبیل گفت: مرزبانان و نظامیان با تیز بینی هر چه تمام حافظان نظام و مرز‌های کشور اسلامی بوده و ایران اسلامی در سایه امنیت همیشه سربلند بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در منطقه سومار محل استقرار تیپ ۴۰ ارتش گفت: اکیپ ۴۰ متحرک استان برای حفاظت از خاک و مرز کشور جهت پیشگیری از تحرکات تکفیری به این منطقه اعزام شدند و بخشی از مرز‌ها را مدیریت می‌کنند.

او با بیان اینکه این اکیپ علاوه بر حفاظت از مرز‌ها در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا هم خوب عمل کرده اند، افزود: با برکت امنیت و آسایش در سایه تلاش شبانه روزی مرزبانان و نظامیان شعار سال و توسعه اقتصادی و فرهنگی در کشور اتفاق می‌افتد و مسوولان نیز باید تمام تلاش خود را در این راستا انجام دهند.

استاندار اردبیل افزود: پیرو صحبت با فرماندهی شمالغرب کشور نیرو‌های استان همیشه در صحنه بوده و در تمام ماموریت‌ها موفق عمل کرده اند و جا دارد عید نوروز و اعیاد شعبانیه و روز ارتش جمهوری اسلامی را به این جان برکفان و خانواده‌های صبورشان تبریک و تهنیت عرض کنم.

بهنام جو تصریح کرد: نیرو‌های مسلح در آوار برداری زلزله و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در بازسازی خانه‌های معمولان موفق کرده اند و مسئولان استان کرمانشاه این موضوع را بخوبی تایید می‌کنند.

او ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل اولین استانی بود که در بازسازی خانه‌ها موفق عمل کرده و خانه‌های خود را تکمیل و تحویل مسئولان استان کرمانشاه داده اند.

استاندار اردبیل در ادامه از تلاش نیرو‌های مسلح، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کارکنان صدا و سیما و رسانه‌ها که همواره در کنار مسوولان هستند تقدیر کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.