سفر نماینده مردم در مجلس به مارگون

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آبرسانی به روستا‌های چاتون و لیشه در شهرستان مارگون به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به برخی مناطق شهرستان مارگون از نزدیک مشکلات و درخواست‌های مردم این مناطق را بررسی کرد.

مهدی روشنفکر در این سفر طرح آبرسانی به روستا‌های چاتون و لیشه را افتتاح کرد و گفت: برای اجرای این طرح آبرسانی ۵ کیلومتر خط انتقال اجرا و ۲۵ میلیارد ریال نیز هزینه شده است.

روشنفکر افزود: با بهره برداری از طرح آبرسانی ۱۰۰ خانوار در این دو روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار شدند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویر احمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان مارگون به منطقه سیلاب کلوار رفت و در نشست با مردم این منطقه با مشکلات آنان آشنا شد.

روشنفکر احداث جاده دسترسی، آبرسانی، گازرسانی و احداث سالن ورزشی را از جمله درخواست‌های و مشکلات مردم منطقه سیلاب کلوار بیان کرد و گفت: تلاش می‌شود این درخواست‌های بحق مردم این منطقه که ۲ هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت دارد تا رسیدن به نتیجه از مسئولان استانی و ملی پیگیری شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.