کریمیان با تبریک روز ۱۳ فروردین و روز طبیعت گفت:سیزده بدر در خانه و در کنار خانواده بمانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پیامی فرارسیدن ۱۳ فروردین و روز طبیعت را تبریک گفت.

متن پیام تبریک محمد کریمیان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
سیزده بدر یا جشن بدرقه نوروز از مهمترین رسوم مشترک در میان اقوام ایرانی است که طی سال‌های اخیر روز آشتی با طبیعت نیز تلقی می‌شود، لذا بهمان اندازه که انسان برای بهره‌گیری از طبیعت و جلوه‌های هستی در قالب محیط زیست و زندگی خود از حق کامل برخوردار است، طبیعت نیز برای تداوم حیات خویش به نحوه رفتار درست انسان‌ها نیازمند است و حقوقی بر انسان‌ها دارد.

اینک در روز طبیعت امسال، در حالی که شیوع ویروس کرونا در جامعه را شاهد هستیم، بیش از طبیعت به صیانت جان انسان‌ها و حفظ سلامت و عافیت جامعه از این بیماری خطرناک و مهلک نیازمندیم و باید با شنیدن ندای هشدار باش طبیعت که ما را به ماندن در خانه برای درامان ماندن از خطر بزرگ کرونا ویروس دعوت می‌کند، گوش فرادهیم.

اینجانب؛ ضمن تبریک ۱۳ فروردین؛ روز طبیعت و سیزده بدر ایرانی، ضمن قدردانی از مردم فهیم و شایسته استان ایلام در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، انتظار داریم تا برای حفاظت از سلامتی و جان خود، خانواده و هم‌استانی‌های خود، ماندن در خانه را بجای حضور مخاطره آمیز در طبیعت انتخاب کنند و این روز را در فضای گرم و صمیمی خانواده بگذرانند و در کنار سفره رنگارنگ مهربانی و زیبایی در خانه بنشینند و با شعار " سیزده بدر در خانه می‌مانیم " از هرگونه حضور در پارک‌ها، مراکز تفریحی و طبیعت که می‌تواند عامل جدی برای گسترش ابتلا به کرونا شود، خودداری نمایند.

بی شک؛ ماندن در خانه بهترین حمایت و همراهی با مجموعه کادر بهداشت و درمان است که در خط مقدم مبارزه با این بیماری، خالصانه و ایثارگرانه تلاش می‌نمایند. ان‌شاءالله بزودی بساط این بیماری منحوس پرچیده شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.