خطیب نماز جمعه شهرکرد:

مردم به شعار سال به عنوان یک تکلیف نگاه کنند

امام جمعه شهرکرد گفت: مردم شعار سال را به عنوان یک تکلیف نگاه کنند و انتخاب کالای داخلی را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: مردم شعار سال را به عنوان یک تکلیف نگاه کنند و انتخاب کالای داخلی را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهند؛ شعار سال همه اش خطاب به مسئولان نیست، مردم هم نقش مؤثری در تحقق شعار سال دارند.

او با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی نه شرقی و نه غربی است افزود: اینکه برخی نگاهشان دائم به غرب است، این غلط و مانع پشتیبانی از تولید داخلی است؛ البته ارتباط با غرب و شرق اگر خصومتی از طرفین دیده نشود، در چارچوب خطوط قرمز انقلاب اسلامی ایرادی ندارد، اما برخی برخلاف این همه دشمنی غرب، هنوز نگاهشان به آنجاست.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با ابراز امیدواری از انتخابات پیش رو اضافه کرد: امیدواریم در انتخابات آینده مدیرانی روی کار بیایند که نگاهشان به انقلاب اسلامی و ارزش‌های جمهوری اسلامی پررنگ‌تر باشد و مردم باید با نگاه تکلیف مدارانه، در انتخابات مشارکت فعالی داشته باشند.

او با اشاره به اهمیت مسجد در ماه مبارک رمضان گفت: همه مساجد باید برای ماه مبارک رمضان آماده شوند، باید علاوه بر بالابردن معرفت دینی مردم در مسجد مراقب مسائل بهداشتی هم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به فعالان مساجد اعم از پایگاه‌های بسیج، امامان جمعه، کانون‌های فرهنگی، خادمان و معتمدان محلی خواست: امسال متولیان مساجد در مقایسه با سال‌های گذشته کاری متفاوت و جدی‌تر ارائه دهند که این عزم مردم محلات را هم می‌طلبد.

او با انتقاد از کمرنگ شدن فعالیت مساجد گفت: اهالی محلات نسبت به مساجد مسئول هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار