توقیف پژو حامل ۹۰ کیلو تریاک

طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و کرمان ۹۰ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف و ۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقدار قابل توجهی تریاک به استان های مرکزی کشور به وسیله یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز افزود: در ادامه ماموران با ردیابی مسیر تردد خودرو حامل تریاک در محور های مواصلاتی شهرستان جیرفت استان کرمان، بلافاصله موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اعلام و اکیپی از ماموران به محور مواصلاتی جیرفت-راین اعزام شدند.

 سرهنگ  سلیم پور گفت: مأموران با رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت خودرو حامل تریاک و اسکورتش را مورد شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

او افزود: پس از طی مسافتی متهمان متوجه حضور پلیس شده و با سرعت زیاد اقدام به فرار کردند که ماموران پس از تعقیب و گریز در نهایت با رعایت قانون بکارگیری سلاح چند تیر هوایی شلیک و هر۲ خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ سلیم پور با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این رابطه گفت: در بازرسی از خودرو متهمان ۹۰ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف شد که به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ر.ن

برچسب ها: مواد مخدر ، کشف تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.