سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سواری که منجر به مصدوم شدن ۵ نفر شد را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۶:۵۲ دقیقه صبح امروز واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۵ را به محل حادثه واقع در بلوار هجرت مقابل بیمارستان بعثت اعزام کرد.

وی ادامه داد: عوامل آتش‌نشانی پس از حضور در محل متوجه شدند که یک دستگاه سواری پژو پرشیا در حال حرکت در مسیر بود که ناگهان از مسیر اصلی خود منحرف شد و پس از برخورد با جدول‌های حاشیه مسیر و ورود به پیاده رو واژگون شد. تمامی سرنشینان این خودرو آقا بودند و حدود ۲۰ تا ۲۵ سال سن داشتند که در هنگام حضور آتش‌نشانان یک نفر اقدام به خارج کردن خود از کابین خودرو کرد و ۴ نفر دیگر درون کابین خودرو محبوس بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: آتش‌نشانان چهار فرد آسیب دیده را از درون کابین خودرو خارج کردند و به عوامل امدادی تحویل دادند، در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که خدمات درمانی از سوی امدادگران اورژانس به آنان ارائه شد. عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن سازی، محل حادثه را برای بررسی علت وقوع سانحه به عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی که در محل حضور داشتند، تحویل دادند و ماموریت آتش نشانان پایان یافت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

برچسب ها: آتش نشانی ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار