دادستان شهرستان بشرویه گفت: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای دوبانده سازی جاده‌های ورودی شهرستان استفاده خواهیم کرد.

خسروی دادستان بشرویه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تصادفات هولناک در جاده‌های سطح استان همواره دغدغه‌ی جدی برای دستگاه قضایی بوده است و از تمام ظرفیت‌های قانونی برای دوبانده سازی جاده‌های ورودی شهر استفاده خواهیم کرد.

او در پی تصادف امروز صبح که در شهرستان رخ داد از تمام جاده‌های شهری و روستایی بازدید به عمل آورد و افزود: برای احداث، تعریض و بهبود جاده‌ها، مسئولان مربوطه باید صد در صد اعتبارات را جذب کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

خسروی بیان کرد: وظیفه‌ی دادستان احقاق حقوق عامه است و ما پس از استعلام نواقص و خطرات احتمالی در جاده‌ها و اعلام دقیق نقایص از ناحیه پلیس راه شهرستان، قاطعانه به دنبال آن هستیم که حقوق عامه‌ی مردم اجرایی شود و در پیگیری این امر با هیچکس مماشات نخواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


دادستان بشرویه عنوان کرد: به تمامی ضابطین اعلام شده است در زمان رخداد تصادفات و حوادث در صورتی که قصوری از ادارات و ارگان‌ها محتمل باشد در ترسیم کروکی حتماً موضوع قید شود تا با جدیت پیگیری قانونی شود.

او ادامه داد: مسئولین و کارکنان ادارات که ساکن بشرویه نیستند حتی الامکان از رفت و آمد روزانه پرهیز و در شهر محل کار خود ساکن شوند تا شاهد افزایش تردد جاده‌ای و حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.