تیم فوتسال چیپس کامل مشهد برای حضور پر قدرت در رقابت‌های لیگ دسته اول در حال توافق با یک سرمربی جدید است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال چیپس کامل مشهد که اولین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را تجربه می‌کند، پس از برگزاری چند مسابقه با حواشی بسیاری رو به رو شد و این روز‌ها چندان حال و روز خوشی ندارد. چیپس کامل مشهد بعد از کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های لیگ دسته اول میان شماعی و کهندل (بازیکنان تیم فوتسال چیپس کامل مشهد) با کادر فنی تیم اختلاف شدیدی به وجود آمده و سرانجام مدیران تیم مشهدی دست به کار شدند و با پای کار آوردن مربی مطرح فوتسال که سابقه قهرمانی در ایران و آسیا را دارد، نشان دادند از نتایج فعلی به هیچ وجه رضایت ندارند.

حمید بی غم چهره شناخته شده فوتسال ایران، این روز‌ها پذیرفته به عنوان مدیر فنی در کنار تیم مشهدی فعالیت کند و در حال تمرین دادن به بازیکنان نماینده مشهد است. حتی این سرمربی با چند بازیکن هم وارد مذاکره شده و آن طور که گفته می‌شود یکی، ۲ نفر از آن‌ها تقریبا به توافق نهایی دست یافته اند، اما به خاطر آنکه هنوز سمت بی غم در تیم مشهدی رسمی نشده است، نام این بازیکنان هم فعلا رسانه‌ای نمی‌شود. به هر حال این اقدام مدیران چیپس کامل را باید به فال نیک گرفت و امید است هرچه زودتر شاهد خارج شدن این تیم از بحران باشیم.


بیشتر بخوانید


همچنین از باشگاه چیپس کامل مشهد خبر رسیده نه تنها اختلافات شماعی و کهندل با کادر فنی این تیم مشهدی حل نشده، بلکه حجت وفایی دیگر بازیکن این تیم هم با کادر فنی دچار مشکل شده است و مانند ۲ بازیکن دیگر در تمرینات شرکت نمی‌کنند.

این در شرایطی است که مدیریت چیپس کامل رضایت نامه این بازیکنان را صادر نمی‌کند و به نظر می‌رسد این بازیکنان تا پایان فصل بلاتکلیف خواهند ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار