طوفان شن با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در شهداد/ قدرت دید به کمتر از ۲۰۰ متر رسید

پورهاشمی با اشاره به وزش طوفان شن از دیشب در شهداد گفت: هم اکنون طوفان شن در حال وزیدن است و قدرت دید به کمتر از ۲۰۰ متر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مریم پورهاشمی، مسئول مرکز هواشناسی شهداد با اشاره به اینکه طوفان شن  دیشب با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، شهداد را در نوردیده است، گفت: هم اکنون نیز طوفان شن در حال وزیدن است و قدرت دید را به کمتر از ۲۰۰ متر رسانده و زندگی مردم و تردد در جاده‌های روستایی و بین شهری در سطح بخش را مختل کرده است.

او به مردم توصیه کرد: کودکان، بیماران قلبی و ریوی و سالمندان از تردد در فضای باز خودداری کنند و با توجه به شدت وزش باد، گلخانه داران از استحکام دیوار‌های گلخانه خود مطمئن شوند.

مسئول مرکز هواشناسی شهداد گفت: وضعیت موجود در شهر شهداد تا فردا پایدار است. 

گرد و غبار و طوفان شن تمامی ادارات شهر شهداد را تعطیل  کرد 

حجت ابراهیمی زاده، رئیس شورای اسلامی شهر شهداد با اشاره به اینکه غلظت طوفان شرایط را بسیار خطرناک کرده است، گفت: گرد و غبار و طوفان شن ادارات شهر شهداد را تعطیل  کرد.

او با بیان اینکه گرد و غبار شدید، ۲۷ نفر شهدادی را راهی مرکز درمانی کرد، افزود: خوشبختانه این بیماران به صورت سرپایی درمان شده اند و  مورد خاص بستری یا اعزام به مراکز درمانی کرمان صورت نگرفته است. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار