رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در توئیتی درباره مذاکرات هسته‌ای با آمریکا به ایران توصیه کرد بدعهدی آمریکا را در نظر داشته باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن، با اشاره به بدعهدی آمریکا در انجام تعهدات خود در پیامی توییتری خطاب به مقامات ایرانی نوشت: اگر ایران قبل از برداشتن تحریم‌ها فعالیت‌های هسته‌ای خود را متوقف کند باز هم اشتباه گذشته را مرتکب شده است چرا که هیچ تضمینی برای برداشتن تحریم‌ها وجود ندارد. مذاکرت باید نتایج عملی داشته باشد و نباید در حد امضا باقی بماند آمریکا و هم‌پیمانانش هیچ‌گاه خود را ملزم به انجام تعهدات خود نمی‌دانند. مذاکرات «استکهلم» یکی از تعهداتی است که امضا شد، ولی اجرا نشد.

مذاکرات استکهلم برای ایجاد یک صلح فراگیر در یمن بود که به امضای طرفین رسید، ولی بعد از گذشت چند روز عربستان بار‌ها مفاد این توافقنامه را نقض کرد و بیش از ۸۰۰ بار بندر الحدیده را بمباران کرد. درحالیکه این توافقنامه به ثبت سازمان ملل نیز رسیده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمدعلی
۱۳:۰۶ ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
مذاکره یعنی ذلت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
مسئولین ما بی توجه تر از این حرف ها هستند.آنها فقط آمریکا و انگلیس را دنیا می دونند.
Netherlands
reza
۱۴:۳۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
کمی قابل توجه رجال سیاسی ما در دشمن شناسی......گرچه مصباح الهدای ایران و چراغ منیر انقلاب امام خمینی رحمت الله علیه در وصیتنامه سیاسی الهی خود نه تنها برای رفتار با بیگانگان بطور کلی بلکه در مورد اروپا و آمریکا سفارشات اکیدی و تاءکیدی کرده بودند بلکه بطور واضح و شفاف آمریکا را شیطان اکبر معرفی کرده بودند که تیم مذاکره کننده نه تنها فراموش کردند بلکه حل تمامی مشکلات کشور را به برجام گره زده اند..........و همگی فراموش کردند که امام راحل فرموده بودند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
#حرف_حق
آخرین اخبار