مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: گرانفروشان فارس در بازرسی‌های نوروزی ۲۶۰ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: طی طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی استان در ایام نوروز به بیش از ۲۵۰۰ فقره پرونده تخلفات در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

او با اشاره به جریمه ۲۶۰ میلیاردی و اعمال مجازات‌هایی همچون نصب پارچه، تعطیلی محل کسب و ضبط کالا برای متخلفان اظهار داشت: در رسیدگی به پرونده‌های احتکار و گرانفروشی متشکله در این طرح هیچگونه اغماضی نشده و مجازات‌های سنگینی برای گرانفروشان و محتکرین اعمال شده است.

غلامرضا سالاری اضافه کرد: علی رقم اینکه وظیفه ذاتی سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به پرونده‌های در حوزه صلاحیت است ولیکن به منظور نظارت بر بازار کالا‌های اساسی، گشت‌های مشترک نظارتی فعال شده که در این راستا از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین تعداد ۷۵۰۰ مورد بازرسی با همکاری سازمان صمت، جهادکشاورزی، اتاق اصناف و شبکه‌های بهداشت از واحد‌های صنفی، تولیدی، خدماتی و انبار‌ها در سطح استان انجام شده و در صورت مشاهده تخلف، برای متخلفین تشکیل پرونده شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان افزود: شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی، آماده دریافت شکایت شهروندان است و گزارشات دریافتی از این سامانه‌ها توسط بازرسین در گشت‌های نظارتی بررسی و با متخلفین برخورد تعزیراتی می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.