مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف زیادی دوربین عکاسی خارجی قاچاق خبر داد و گفت: متهم پرونده به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سمند که به طرز مشکوکی در سطح شهر شیراز در حال تردد بود توسط ماموران نیروی انتظامی متوقف شد.

غلامرضا سالاری ادامه داد: طی بازرسی از این خودرو تعداد زیادی دوربین عکاسی خارجی کشف شد که با توجه به اینکه محموله مکشوفه فاقد هرگونه اسناد گمرکی بود، ماموران اقدام به توقیف خودروی سمند و بار حامل آن کردند.

او از تشکیل پرونده‌ای در شعبه سوم تعزیرات حکومتی استان جهت بررسی موضوع خبر داد و افزود: در تحقیقات انجام شده در شعبه مشخص شد که راننده سمند با خرید کالا‌های قاچاق از بنادر جنوبی اقدام به فروش این اقلام در شهر شیراز کرده و از طریق فروش کالای قاچاق و غیرقانونی کسب منفعت میکند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط کالا‌های مکشوفه و جریمه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی متهم پرونده صادر کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.