رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دو ماه حقوق، اضافه کار و سنوات سال ۹۹ نیرو‌های شرکتی اورژانس این هفته پرداخت خواهد شد.

عبدالرحیم دادجو رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: ۸۰ نفر از کارکنان اورژانس که به صورت ساعتی کار می‌کردند خرداد سال ۱۳۹۹ به شرکتی تبدیل وضعیت شدند. این نیرو‌ها حقوق بهمن و اسفند ۱۳۹۹، اضافه کار این دو ماه و سنواتشان را طلب دارند.

او ادامه داد: این مطالبات با توجه به کمبود اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت نشده بود، اما طبق قولی که بخش بودجه دانشگاه داده این هفته پرداخت می‌شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه عیدی این نیروها همان پارسال پرداخت شده است، درمورد حق لباسشان هم گفت: حق لباس هر ۶ ماه یک بار پرداخت می‌شود که یک بار پرداخت شده و هنوز ۶ ماه دوم قرارداد به پایان نرسیده است که دومین حق لباس پرداخت شود.


بیشتر بخوانید


دادجو درباره پرداخت کارانه نیز بیان کرد: به طور معمول به این نیرو‌ها کارانه تعلق نمی‌گرفته، اما دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصمیم گرفته است به این افراد کارانه پرداخت شود و امیدواریم با اعتباری که تامین می‌شود کارانه هم به این نیرو‌ها داده شود.

او همچنین با اشاره به اینکه هنوز میزان افزایش حقوق نیرو‌های شرکتی مشخص نشده است، ادامه داد: حقوق فروردین و اردیبهشت هم با افزایش حقوقی که اعلام خواهد شد، پرداخت می‌شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: اکنون دریافتی این نیرو‌ها ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که حق بیمه از آن کم می‌شود.

دادجو بیان کرد: سال ۹۹ نخستین سالی بود که این نیرو‌ها شرکتی شدند به همین علت دریافتی آن‌ها از کسانی که چندین سال است در استان‌های دیگر به صورت شرکتی فعالیت دارند، کمتر است و با افزایش سنوات کاری حقوقشان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.