معاون سیاسی استاندار بوشهر و رئیس کمیسیون کارگری استان گفت: هیچ معوقه حقوق کارگری نباید به سال آینده منتقل شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس کمیسیون کارگری استان بوشهر در جلسه کمیسیون کارگری استان بیان کرد: تولید کنندگان و کارگران در دوران تحریم با سخت کوشی باعث شده‌اند تا چرخ‌های تولید همچنان بچرخد و زحمات ارزشمند این عزیزان، تحریم‌ها را بی اثر کرده است.

او با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و لزوم پرداخت معوقات حقوق و مزایای کارگران، افزود: انتظار داریم کارفرمایان، پیمانکاران و شهرداری‌ها، معوقات کارگری را در ایام باقی مانده سال به روز کنند.


بیشتر بخوانید


 رئیس کمیسیون کارگری استان بوشهر با اشاره به روند پرداخت حقوق و مزایای کارگران در استان عنوان کرد: پرداخت‌های بیش از ۸۰ درصد شرکت‌ها در منطقه اقتصادی انرژی پارس، در وضعیت مطلوب قرار دارد که امیدواریم ظرف هفته‌های باقی مانده تا پایان سال، همه معوقات کارگری پرداخت شوند.

ایرانی تاکید کرد: هیچ معوقه‌ای نباید برای سال آتی باقی بماند.

او گفت: مطالبات کارگری به حقوق و مزایا محدود نمی‌شود و مدیران و کارفرمایان باید برای بهبود وضعیت شغلی و امکانات رفاهی و معیشتی کارگران نیز تلاش کنند.

رئیس کمیسیون کارگری استان بوشهر بیان کرد: یکی از مطالبات کارگران، افزایش حقوق و مزایا متناسب با وضعیت تورم از سوی بانک مرکزی است که باید مسئولان به آن توجه کنند و نباید در این زمینه کم‌کاری شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.