مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

قرص‌های غیرمجاز به مقصد نرسیدند

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان "هویزه" با انجام کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله قرص غیرمجاز مطلع و شناسایی آن را در دستور کار خود قرار دادند و ماموران پلیس با پایش دقیق اطلاعاتی خودروی سواری پراید حامل قرص‌های غیرمجاز را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی ۴۰۰ هزار عدد قرص غیرمجاز کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی قرص‌های کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

سارق محتویات خودرو در دام پلیس بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت یک سارق را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت محتویات خودرو در مناطق مختلف شهر بهبهان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستبند پلیس شوش بر دستان سارق سیم برق

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۹ فقره کابل برق و یک فقره سرقت اماکن دولتی اعتراف کرد، عنوان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری ۲ سارق محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ اهواز با گشت زنی هدفمند و فعال ۲ سارق محتویات داخل خودرو حین سرقت را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۸ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، ادامه داد: در بازجویی‌های پلیس متهمان به ۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بندرماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس حین گشت زنی نامحسوس و هدفمند تعداد ۳ نفر سارق اماکن خصوصی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در نقاط مختلف شهرستان ماهشهر اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارق تلفن همراه و کیف قاپ در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و کیف قاپی در سطح شهرستان اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۵ اهواز با اقدامات هدفمند و فعال یک سارق را در حین سرقت از شهروندان شناسایی و پس از تعقیب و گریز و با استفاده از قانون بکار گیری سلاح سارق را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۵ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۵ فقره سرقت تلفن همراه و کیف قاپی در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در شوشتر

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان شوشتر، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس این فرماندهی با کار اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت ۲ سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه مقداری ابزار جرم در مخفیگاه متهمان کشف شده افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

برق دستبند بر دستان سارق منزل در شوشتر

سرهنگ بیگدلی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شوشتر، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی یک سارق را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت منزل و ۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.