فرماندار رزن گفت: هرگونه مراسم عروسی و عزا در این شهرستان برای پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا نباید برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا سلامتی، فرماندار رزن در جلسه ستاد پیشگیری کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس این شهرستان با اشاره به اینکه شهرستان رزن از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت زرد قرار دارد گفت: هرگونه مراسم عروسی و عزا در این شهرستان برای پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا نباید برگزار شود.

او افزود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان بستری در این شهرستان بزودی وضعیت شهرستان رزن به رنگ نارنجی برخواهد گشت.

 سلامتی بیان کرد: با توجه به حضور مهمانان عید در شهرستان رزن و عدم ترک شهرستان رزن از این عزیزان خواهشمندیم هر چه سریعتر شهرستان رزن را ترک کنند.

او برگزاری هرگونه مراسم عزا و عروسی در شهرستان رزن ممنوع اعلام کرد و گفت: نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط کارمندان، اصناف بصورت مرتب انجام خواهد شد.

دکتر موانه‌ای، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رزن هم مهمترین عامل شیوع ویروس کرونا را رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی، حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی دانست و گفت: در اسفند پارسال ۱۶ درصد آزمایش ‌های کرونا مثبت می‌شد در حالی که در فرودین امسال این میزان به ۳۲ درصد افزایش یافته است.

او اضافه کرد: تا به امروز ۴ مرحله واکسیناسیون کرونا برای افرادی که در معرض شیوع ویروس کرونا در شهرستان داشته اند،  انجام شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار