آغاز ثبت نام داوطلبان شوراهای روستا

ستاد انتخابات استان البرز گفت: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستا با توجه به شرایط سخت کرونایی به صورت مجازی ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت:ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری از صبح امروز آغاز شد.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: این فرایند نیز همزمان با سراسر استان و کشور در شهرستان اشتهارد از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است

او گفت: داوطلبان به چهار روش می توانند ثبت نام کنند، از طریق اپلیکیشن موبایلی، ثبت نام با نسخه کامپیوتری و یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری و روش آخر  ثبت نام با مراجعه حضوری به بخشداری های استان از ساعت ۸ الی ۱۸ است.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز افزود: برابر ماده ۳۲ قانون بندهای  ۱،۲،۳  مسئولینی که مشمول استعفا می شوند باید قبل از ثبت نام استعفا داده و به هیچ وجه در آن پست مشغول نباشند و هنگام ثبت نام اصل استعفا نامه را ارائه دهند.

فردی با اشاره به این که تمهیدات و زیر ساخت لازم برای برگزاری انتخابات آینده فراهم شده است افزود: برنامه ریزی لازم انجام شده که بتوانیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری داشته باشیم زیرا حضور مردم و مشارکت حداکثری آن ها علاوه بر این که باعث یاس و ناامیدی دشمنان می شود باعث اتحاد، انسجام و استحکام نظام نیز خواهد بود بنابراین از کلیه کسانی که تمایل و شرایط لازم را برای ثبت نام دارند دعوت می شود در فرصت تعیین شده برای ثبت نام اقدام کنند .

انتهای پیم/ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.