ارائه خدمات مشاوره حقوقی به ۹۶۰ مددجوی چهارمحال و بختیاری

قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال کارشناسان حقوقی این نهاد به ۹۶۰ مددجوی استان خدمات مشاوره حقوقی ارائه داده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نجف علی حیدری قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پارسال کارشناسان حقوقی این نهاد به ۹۶۰ مددجوی استان خدمات مشاوره حقوقی ارائه داده‌اند.

او افزود: مددجویان جهت دریافت خدمات مشاوره حقوقی با نظر مددکاران به کارشناسان این حوزه معرفی می‌شوند که در صورت لزوم پرونده حقوقی نیز تشکیل می‌شود.


بیشتر بخوانید


حیدری بابیان اینکه ارائه تمامی خدمات حقوقی به مددجویان رایگان است اضافه کرد: پارسال، ۱۶۹ اظهارنامه، دادخواست، شکوائیه، شرکت در جلسه و لایحه برای مددجویان تهیه و تنظیم شده است.

او با اشاره به تشکیل ۱۱۶ پرونده حقوقی در راستای احقاق مددجویان ادامه داد: پیگیری مسائل حقوقی و قضایی خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد استان جلوگیری از تضییع حقوق آن‌ها از جمله اقدامات این نهاد در حوزه حقوقی است.

حیدری از تلاش کارشناسان حقوقی این نهاد در راستای سازش، صدور رأی و اجرای حکم خبر داد و گفت: همچنین ۷۵ پرونده نیز با تلاش و راهنمایی کارشناسان حقوقی کمیته امداد استان منجر به سازش طرفین دعوی شده است.

او با اشاره به معرفی مددجویان نیازمند به حمایت حقوقی به کانون وکلای استان افزود: با نظر کارشناسان حقوقی و نامه کتبی مددجویان جهت دریافت خدمات رایگان به کانون وکلا معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار