نخستین مجموعه شعر تخصصی دفاع مقدس با عنوان زیرخاکی‌های عزیز درد استخوان گرفته اند در آستارا منتشر شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شاپور تشرینی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر مرزی آستارا گفت: نخستین مجموعه شعر تخصصی دفاع مقدس این شهرستان با عنوان "زیرخاکی‌های عزیز درد استخوان گرفته اند" اثر یوسف هدایتی منتشر شده است و همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر رونمایی می‌شود.

او ،  بیان اینکه این مجموعه شامل ۵۰ قطعه شعر در قالب نو است، افزود: این مجموعه در ۹۷ صفحه از سوی نشر تخصصی ادبیات معاصر انتشارات "رج" منتشر شده و ایثار و شهادت موضوعات این کتاب شعر هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر مرزی آستارا ،  با اشاره به اینکه این مجموعه  شعر در شمارگان یک هزار نسخه و با قیمت ۱۹۰ هزار ریال به چاپ رسیده است، گفت: این مجموعه شعر با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان چاپ شده است.

تشرینی ، با اشاره به اینکه این مجموعه شعر نخستین اثری است که از این شاعر جوان به چاپ رسیده است، افزود: یوسف هدایتی متولد تیرماه سال ۱۳۶۶ کارشناس ارشد ادبیات فارسی است و این شاعر جوان علاوه بر فعالیت در حوزه شعر در عرصه رسانه نیز فعالیت دارد .

او تصریح کرد: این شاعر آستارایی از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود  را در حوزه شعر را آغاز کرده و سه بار در مسابقات استانی و کشوری حائز مقام شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.