معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تعاونی‌ها عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی را که زمین آن را تحویل گرفته اند، شروع کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه شورای مسکن استان گفت: تعاونی‌ها می‌توانند تا زمان صدور پروانه از سوی شهرداری‌ها نسبت به آغاز عملیات اجرایی اقدام کنند.

او بیان کرد: زمین برای احداث واحد‌های مسکونی در استان تامین و در اختیار تعاونی‌ها قرار گرفته و در صورت عدم شروع عملیات اجرایی تا یک هفته آینده، پیگیری و جایگزینی با سازنده دیگر انجام می‌شود.

معاون استاندار اردبیل اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام شده هم تا دو هفته دیگر باید مبلغ مقرر را پرداخت کنند و در غیر این صورت از چرخه حذف و داوطلبان دیگر جایگزین می‌شوند.

قلندری تامین زیرساخت برای واحد‌های مسکن ملی را یادآور شد و خواستار توجه دستگاه‌های خدماتی، چون آب و برق در این شهرک‌ها شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه از تامین زمین رایگان در کلیه شهرستان‌ها برای اجرای واحد‌های مسکن ملی خبر داد.

محبوب حیدری افزود: در استان اردبیل زمین برای واجدین شرایط کاملا رایگان اختصاص یافته که این موضوع در کشور کم نظیر است.

او بیان کرد: متقاضیانی که پیش پرداخت‌های خود را برای آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی پرداخت نکرده اند، لازم است در دو هفته آینده پرداخت کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.